Drago nam je što možemo najaviti otvaranje CEBIOR - Centra za Biorezonanciju u Zagrebu, te Vas pozvati da ih uskoro...više...
Do nedavno liječnici su tvrdili da jednostavno "prevelika upotreba" uzrokuje nastanak osteoartritisa (OA). To je...više...
Mlijeko i žitarice jednako dobro obnavljaju zalihe glikogena i potiču obnovu mišića kao i komercijalni sportski...više...
Prije jedenja, pogledaj hranu i primijeti od čega je sastavljena, a tijekom hranjenja obrati potpunu pažnju na svaki...više...
Američki znanstvenici s Thomas Jefferson University u Philadelphiji su identificirali novi marker za uznapredovali rak...više...
Istraživanje provedeno u SAD pokazuje kako je svaka četvrta osoba koja je počinila samoubojstvo u tom trenutku imala...više...
Većina ljudi zna da su trans masne kiseline štetne i da ih treba izbjegavati, ali samo njih 20 posto zna koja ih hrana...više...
Istraživanje provedeno u Danskoj pokazuje kako slabo istraženi oblik kolesterola ima značajan utjecaj na povećanje...više...
Na visokim ljetnim temperaturama, kada je neophodna dobra zaštita od štetnih sunčevih zraka, dobro je znati da, osim...više...
Velika je zainteresiranost za soju ne samo zbog toga što ona može biti zamjena za meso, već i zbog toga što je bogat...više...
Njemački znanstvenici navode kemijsku supstancu iz zelenog čaja koja inhibira prijenos HIV-a i koju treba rabiti u...više...
Depresiju i kroničnu bol danas možemo uspješno liječiti antidepresivima u kombinaciji s programom samoliječenja boli,...više...
Pomanjkanje vitamina D kod osoba starije životne dobi je povezano s gubitkom hrskavice u koljenima, pokazalo je...više...
U studiji koja se bavila utjecajem mediteranske prehrane na pacijente s metaboličkim sindromom sudjelovale su 63 osobe...više...