INFO +385 (0)1 27 28 146

Registrirajte se

Prijava za newsletter

TUMORI I RAK

Isprintajte Pošaljite

PREHRANA UTJEČE NA RAK BUBREGA

Ljudi čija se svakodnevna prehrana sastoji od mnogo crvenog mesa, bijelog kruha i krumpira imaju povećan rizik za rak bubrega, pokazalo je novo istraživanje. Suzanne Dolwick Grieb, suautorica istraživanja objavljenog u časopisu 'ournal of the American Diatetic Association' izjavila je kako bi to moglo biti zbog visokog glikemičkog indeksa koji ima takva hrana.

Glikemički indeks pokazuje da se razina glukoze u krvi mijenja ovisno o vrsti hrane koja se unosi. 'Veza između glikemičkog indeska i zloćudne bolesti otkrivena je kod drugih oblika raka,' rekla je.

Otkriveno je da na rizik za rak, osobito kod žena, utječe prehrana bogata crvenim mesom, bijelim kruhom i bijelim krumpirom. No, konzumacija zelenila uključujući špinat može pomoći u smanjenju rizika za razvoj bolesti, istaknuli su istraživači.

'Klasični' simptomi raka bubrega su krv u mokraći (hematurija), čudna boja mokraće (tamna ili kao hrđa), mukla bol u donjem dijelu leđa ispod donjih rebara, trbuhu, slabinama i masa u trbuhu.

No, mnogi karcinomi ne izazivaju bol i često pacijenti nemaju simptoma sve dok se bolest ne razvije!

Izvor: mojdoktor.hr